Glad påsk då.

Sitter på jobbet ute på söder, började kl 7 imorse, och det är så sjukt lugnt! Dom flesta boendena har åkt hem till sina familjer nu över påsk så har bara två boende hemma. Jobbar till kl 15 sen ska jag kika lite i stan efter några nya tubtopar - någon som vet vart dom har vanliga enkla och rätt billiga?

Igår var jag inne i stan med Alicia och Meli och åt glass i Kungsan, riktig sommarkänsla! Sen kom Angelo förbi och då blev det även några klunkar Corona i solskenet.

Ikväll ska jag Alicia Meli och kanske några andra av tjejerna grilla hemma hos mig med lite vin och sen ska vi ut! Viva la sun!

Märker hur mycket bättre jag mår av solen, kände mig helt deprimerad efter Mexico att komma tillbaka till kyla, snö och slask men nuuu leker livet igen! I Freakin' Love It!

Ska ta och arbeta lite nu tänkte jag, stryka lite påskdukar och så.. Oh yes, detta får jag cash för ;)

Peace out!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0