PEACE

Jag har haft så skööna dagar!

Grillade med Meli Alicia Sanna och Dajje i torsdags hemma hos mig, sen gick jag Meli och Alicia ut och klubbade, va rätt dött på stället men vi hade fett kul och dansade galet ändå, det blir vad man gör de till!

Vaknade dan efter hos mig, gick och satte oss på uteserveringen i Helenelunds pizza där vi satt klistrade i solskenet i två timmar, tungt. Gick hem till mig, satt ute i solen, började fixa oss, åkte till Nivå (skulle ba dit en snabbis egentligen för vi skulle till en lokal sen i Bergshamra där Summerjamfolket var men vi fastnade), drog sen till Skogskyrkogården till ett Dubstep ställe, TUUUNGTTTT!!! Hade så fuckin' niiceeee, jag visste att jag gillar dubstep men jag hade inte insett att jag Älskareee!!

Det stället stängde kl 6 men vi åkte lite innan så vi hann med 5.20 tåget från centralen hem till min sköna säng. Så vi käkade, gjorde korv med bröd, sallad och sen gick och deckade.

Vaknade idag av värsta solskenet!! Makes me craaaazy. Käkade frukost ute i solen, gick sen till tåget och åkte varsinna håll för jag jobbar natten idag, så slutar kl 13 imorgon då jag ska till mamma och äta påsklunch med henne bror och mormor.

Har som sagt haft fett sköna dagar, jag älskar solen!!

Köpte förresten en tung bikini också och några tubtopar, bikinin skriker rosa! LOVE IT.
Haha its all looove today.
Ska börja lite sakta men säkert med middan här på boendet, kommer bli en feet räksallad med parmesan/citron dressing och sen ska jag ta med mig boendena ut i solen, en promenad längs vattnet lutar de åt.

Ha en skön lördag! Ta hand om er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0