Släpp allt och bli dum

Men tjaaaaaa.....

Mina tjejer kom hem i söndags, Mary och Mathilda, så vi har softat hos mig i måndags med Gaby Alicia Claudio och Jimmy och grillat, sen bara vi tjejer igår och grillade igen. Haft fett fint väder och min Mexicobränna är på plats - mer eller mindre.

Är ledig nu fram till måndag så ska försöka träna varje dag igen. Idag ska jag träffa Kimberly när hon slutat jobbet vid halv 4, innan dess tänkte jag ta en långpromenad här från Helenelund längs Edsviken and so on. Jag och Alicia gick skönaste rundan i måndags och det är skönare att gå ut och gå än att träna egentligen..

Och på lördag är det valborg, så vi kommer softa hos mig innan vi rör oss någon annanstans.. kommer tydligen va tungt väder i helgen också, längtar.

Trodde jag hade mer att säga än det här men vad ska man göra.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0